Чeрeз місяць після прeзeнтaції в Лaс-Вeгaсі в рaмкax Вистaвки спoживчoї eлeктрoніки CES-2018 сeрійнoгo крoсoвeрa NEXO, кoмпaнія Hyundai Motor прeдстaвилa йoгo пoвністю aвтoнoмну мoдифікaцію. Oснaщeний іннoвaційнoю тexнoлoгією aвтoпілoту 4 рівня aвтoмoбіль пoдoлaв 196 км шляxу між Сeулoм і oлімпійським Пxьoнчxaнoм бeз кeрувaння вoдієм.
Кoлoнa з 5 пoвністю aвтoнoмниx aвтoмoбілів, з якиx три — крoсoвeри NEXO і щe двa —
сeдaни Genesis G80, здійснилa пeрший в світі aвтoпрoбіг, який стaв дeмoнстрaцією
мoжливoстeй систeми aвтoнoмнoгo вoдіння 4 рівня і новітньої системи передачі
даних 5G. Досі автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння
випробовувалися з обмеженою швидкістю на деяких ділянках міських доріг.
Під час подорожі з Сеула в Пхьончхан кросовери розвивали швидкість у 100-110
км/год (максимально дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні по
автомагістралях автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали
обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом.
Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять
до інноваційного комплексу систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним
кроссоверам під час пересувань містами. Одним з випробувань для NEXO стала їзда
в тунелі протяжністю кілька кілометрів, де сигнал GPS, завдяки якому автомобіль
орієнтується в просторі, недоступний — і кросовери успішно його подолали,
використовуючи тільки зовнішні сенсори.
Екстер'єр і інтер'єр автономного NEXO практично нічим не відрізняється від
звичайної модифікації. Три лідари встановлені в передньому бампері, і ще один — в
задньому бампері автомобіля, а дві стерео відеокамери — на лобовому склі.
Орієнтуватися в просторі машині також допомагають передній радар, захований за
решіткою радіатору, дві бічні відеокамери, встановлені під бічними дзеркалами, і бічні
і задні радари, вмонтовані в задній бампер.
Вибір інженерів Hyundai кросоверів NEXO в якості тестових автомобілів
невипадковий: процес автономного водіння, який включає в себе обмін великими
обсягами інформації та безперебійну роботу датчиків, передбачає споживання
великого обсягу електроенергії. А встановлена ??в автомобілі силова установка на
водневих паливних елементах виробляє її в обсязі, достатньому для забезпечення
цих потреб і пересування в автономному режимі на відстані від 200 км і більше.
Загальний запас ходу кросовера на одній заправці воднем, яка займає 5 хвилин,
становить близько 600 км.
«Філософія Hyundai, що стосується розробки автономних технологій водіння, полягає
в забезпеченні високого рівня безпеки в поєднанні з високими стандартами
комфорту, який очікують наші клієнти», — сказав Джінву Лі, голова Центру
інтелектуальних технологій безпеки Hyundai Motor Group.
Hyundai Motor Group готується до впровадження технології автономного водіння 4
рівня в так званих «розумних» містах із спеціально підготовленою інфраструктурою
до 2021 року. У січні компанія уклала договір про стратегічне партнерство з
компанією Aurora, яка є провідним розробником технологій автономного водіння,
згідно з яким Hyundai буде вбудовувати автономні рішення Aurora в свої автомобілі.
Надалі Hyundai і Aurora планують продавати безпілотні автомобілі по всьому світу.
Компания OOO «Техноцентр Навигатор» – официальный дистрибьютор автомобилей всемирно известного бренда HYUNDAI в Запорожье.
г. Запорожье, ул. Победы, 94 т. (061) 233-13-33, (061) 70-141-70
http://www.hyundai-motors.zp.ua/